Valoarea unui serviciu
Acum este momentul sa faci distinctia intre un produs bine vandut si ce se intampla dupa. Sa ma explic: am observat ca in ultimii ani competitia pe piata internetului s-a intetit, la televizor vedem reclame care prezinta pachete de nerefuzat ca bani.
Acest razboi al preturilor nu are intotdeauna si o acoperire in servicii de valoare, in urma cu nu multi ani, cand eram client captiv al unei companii de cablu, aveam probleme majore cu receptia de calitate si m-am bucurat cand am putut opta pentru alta companie.
Luni m-am prezentat la sediul acestei companii, de care sunt foarte multumit cu asteptari mari si cu dorinta de a schimba serviciul de interenet existent , cu unul mult mai rapid. Mi s-a explicat ca am cam 24 de ore de asteptat pana ce se proceseaza cererea. Ei bine dupa 2 zile de asteptare, am schimbat locatia biroului meu cu o cafenea de la mall, ca sa pot sa-mi fac corespondenta zilnica. Care a fost de fapt problema?
In primul rand dependenta mea de net, care imi accentueaza nerabdarea, insa si promisiunea de 24 de ore care n-a fost onorata.
Am sunat la relatii cu clientii unde fara prea multe scuze mi s-a spus ca am 72 de ore de asteptat, asa este contractual:)
Pai bine mai companie in care eu am incredere, de ce ma pacalesti si te joci cu viata mea? Cand a aparut omul providential si mi-a refacut legatura, parca totul s-a topit, i-am multumit, omul chiar parea surprins de bucuria mea.
Ce am invatat eu? Atunci cand cumpar ceva ma voi asigura ca am rabdarea necesara sa apreciez valoarea acelui nou serviciu.
Astept parerile voastre,
Cu bine