Puterea brand-ului
Tuturor ne plac brand-urile. Sunt bune, sunt scumpe si atrag atentia asupra noastra.
In functie de brand-urile pe care le purtam suntem acceptati in anumite cercuri, cautati, bagati in seama. Sunt o masura a potentei noastre financiare. Sunt subiecte de discutie la intruniri mondene. Dar ce se intampla cand dai jos brand-urile.. si nu mai ramane nimic? Atunci cand sunt insotite de persoane educate, spirituale, civilizate e o placere sa le admiri. Mai rau e atunci cand, sub brand-uri nu mai gasesti nimic.
Si sistemul nesanatos in care traim continua sa ma surprinda.. S-a intamplat in ultima vreme, sa intalnesc oameni inteligenti, purtatori si interesati de brand-uri care insista sa-si prezinte valoarea in functie de acestea. Pur si simplu nu mai pretuiesc calitatile pe care le au si le pot dezvolta, pentru ca sunt convinsi ca ceea ce poarta sau folosesc(masini, gadget-uri) sunt suficiente pentru a exprima ceea ce sunt.
Din pacate, brand-urile nu-si pot selecta cumparatorii.
Nu stiu, sunt nebuna sau imbatranesc? Cred ca ambele…