Înapoi la școală
Vine toamna, începe școala și ne apropiem de ultimul grup de supervizare al ICF, care va debuta pe 18 septembrie în La Mansardă.
Când am început să pregătim această ediție, am pornit în gând cu ce am sintetizat la edițiile Coaching Summer School din ultimii doi ani, și cu nevoile cursanților, care au apărut în timpul workshopurilor și discuțiilor. Deasupra tuturor, a reieșit clar că un coach în devenire urmărește să-și mărească portofoliul căutând clienți ideali. Ceea ce nu e neapărat rău, dimpotrivă, mai ales dacă știi cum s-o faci.
Când spun client ideal nu mă gândesc la el dintr-o perspectivă idealistă. Mă refer la clientul din vârful piramidei publicului tău. La baza piramidei se află piața, la mijloc e nișa ta, iar în vârf se află acei clienți care – în caz că vorbim de clienții unui coach – practică, aplică, sunt consecvenți, evoluează, te plătesc la timp și, mai important decât orice, sunt acei clienți pe care nu-i agăți, ci-i atragi.
Ca să fii recomandat, una dintre cele mai sănătoase căi spre clientul ideal, ai nevoie să înțelegi elementele unei sesiuni de coaching, să asimilezi cele 11 competențe și să practici. Iar cea mai simplă cale de a le accesa pe toate trei la un loc e să te alături altor coachi exact ca tine, în cadrul întâlnirilor de la ultimul grup de supervizare, în La Mansardă, din 18 septembrie.
Până atunci, am făcut o serie de 4 videoclipuri în care explic cum poți chiar tu să-ți găsești clienții ideali. Urmărește clipul introductiv pentru a le accesa pe următoarele:
Cum sa-ti atragi clientul IDEAL? from Serban Chinole on Vimeo.